سئو 6

  • ۰
  • ۰

بک لینک ایرانی اصلا چیست و چه اهمیتی دارد؟

قبل از شروع بحث باید بگویم که بک لینک مهمترین فاکتور در سئو خارجی سایت است و اگر به آن رسیدگی نشود سایت به خوبی رشد نخواهد کرد.

بک لینک ها دو نوع هستند بک لینک هایی که از سایت های خارجی گرفته می شوند و بک لینک هایی که از سایت های داخلی گرفته می شوند.

بک لینک هایی که از سایت های ایرانی گرفته شوند معمولا برای سایت های ایرانی بازخورد بهتری دارند و می توانند برای سایت تاثیر مثبت بیشتری داشته باشند.

عجب مگه بک لینک ها فالو و نوفالو نبودند؟

خب این یک بحث دیگست و مربوط میشه به خصلت rel داخل کد نویسی اون لینک که خوب بحث تخصصی است و کاری به آن نداریم.

اما بله از آن نظر هم دو نوع است فالو و نو فالو که خوب قطعا لینک فالو تاثیر بهتری بر رتبه سایت شما دارد.

 

بک لینک ایرانی چند نوع دارد؟

بک لینک ایرانی دو نوع دارد رایگان و پولی، بک لینک های پولی معمولا در ساید بار سایت های معمولی کار می شوند و تاثیر چندانی ندارند، مگر اینکه پول بیشتری بدید و هزینه کنید تا از سایت های بهتری ریپورتاژ خبری بگیرید که در این حالت فقط در یک پست از یک سایت فوق العاده قوی به شما بین یک تا 4 لینک داده می شود.

 

بک لینک بهتره یا ریپورتاژ؟

قطعا ریپورتاژ اما بازم بستگی به شرایط فعلی سایت شما دارد.

اگر سایت شما فاقد هرگونه بک لینکی است بک لینک هم خوب است، و در غیر این صورت ریپورتاژ جواب میده.

 

کی بک لینک گرفتن خوبه؟

وقتی که حداقل یک الی دو ماه مرتب و منظم تولید محتوا داشته باشید و در شبکه های اجتماعی لینک سازی و پروفایل سازی کرده باشید و مطالب شما هم ایندکس شده باشند.

 

بک لینک رایگان ایرانی از کجا بگیریم؟

از وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی ایرانی که موجود هستند.

اگر نمی دانید که چه وبلاگ هایی در ایران مطرح و شناخته شده هستند باید بگوییم بلاگفا (که بعد از ماجرای سال 1394 و از دسترس خارج شدنش ضعیف شد) و بلاگ اسکای که لینک های نوفالو می دهد و وبلاگ های بلاگ رز بلاگ و لوکس بلاگ و... که خیلی خوب هستند.

 

اگر شما هم می خواهید لیست وبلاگ های ایرانی بسیار عالی را داشته باشید تا با آنها لینک سازی وبلاگی رایگان برای خود انجام دهید، حتما و حتما لیست بک لینک ایرانی را ببینید.

  • ۰۰/۱۰/۳۰
  • سعید اسحاق زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی