سئو 6

  • ۰
  • ۰

اگر سایت وردپرسی دارید و می خواهید سایتتان در گوگل به رتبه 1 برسد، باید یکسری نکات را رعایت کنید. حقیقت تلخ سئو این است که نابرده رنج گنج میسر نمیشود.

سئو بخش بسیار مهم و جدانشدنی یک سایت به شمار می آید. سئو یک سایت به صورت مستمر انجام می شود و شما باید همواره حواستان شش دانگ به سئو باشد.

۴ روش عالی بهینه سازی سایت وردپرسی برای موتور جستجو - وب رمز

در اینجا 4 بخش مهم آموزش سئو را به شما میگیم که میتونه کمکتون کنه.

1. ثبت سایت در سرچ کنسول گوگل (Google Search Console ) :

با استفاده از سرچ کنسول، می توانید سایت خود را در گوگل ثبت نمایید. پس از ثبت سایت خود، برای این که گوگل بتواند اطلاعات سایت را بررسی و تجزیه و تحلیل کند، باید چند روز صبر کنید. پس از آن، می توانید به منبع آماری دقیقی دسترسی پیدا کنید. برای این که بتوانید مطابق با نیاز کاربرانتان مطلب تولید کنید، باید حداقل هفته ای یک بار، سرچ کنسول سایت خود را بررسی کنید.

سرچ کنسول گوگل می تواند اطلاعات بسیار زیادی از جمله: امکان مشاهده تعداد ایندکس مطالب سایت، امکان نمایش بک لینک های داخلی و خارجی، قابلیت نمایش لیست سایت هایی که به سایت ما لینک دادند، ارائه گزارشی از تعداد ورودی های گوگل سایت در هر روز و .... را در اختیار شما قرار می دهد.

 

2. بهینه سازی نظرات:

بهتر است سایت وردپرسی شما امکان ارسال دیدگاه را داشته باشد، زیرا که داشتن نظرات و دیدگاه هم برای کاربرانی که مظلب شما را می خوانند مهم است، هم برای شما که بتوانید با نظرات کاربران به بررسی مطالب سایت و مزایا و معایب آن بپردازید. این کار باعث می شود موتور جستجوگر بفهمد که سایت شما یک سایت پویا است.

پس دیدگاه های کاربران از نکات بسیار مهم و تاثیرگذار در سئو وردپرس به شمار می آید.

اگر می خواهید دیدگاه هایی را که هدف جذب لینک با کلمه کلیدی خاص هستند را تائید نکنید، می توانید افزونه ای را برای این کار نصب کنید.

افزونه اکسمیت یک افزونه بسیار مناسب است که در هنگام نصب وردپرس جزو افزونه های پیش فرض می باشد و شما با این افزونه می توانید با هرزنامه ها مبارزه کنید.

 

3. بهینه سازی تصاویر در وردپرس:

بهینه سازی تصاویر نیز یکی دیگر از نکات مهمی است که باید به آن توجه شود. شما باید در سایت وردپرسی خود، از عکس هایی استفاده کنید که دارای ابعاد مناسبی باشند یعنی از طول (width)، عرض (height)، عنوان (title) و متن جایگزین (alt) برخوردار باشند.

اگر می خواهید تصویری را در سایت وردپرسی خود استفاده کنید، ابتدا باید قبل از آپلود عکس در وردپرس، با استفاده از نرم افزاری مانند فتوشاپ ابعاد آن را کوچک کنید.

بهترین افزونه های سئو وردپرس برای کسب رتبه بهتر در سال 2021 - مدیر وردپرس

 

4. نمایش خلاصه نوشته در وردپرس:

بهتر است که شما به عنوان صاحب سایت وردپرسی، خلاصه از مطالب خود را در اختیار کاربر بگذارید تا بتواند آن را بخواند. این نکته بسیار می تواند کاربردی باشد و کاربر را جذب نماید.

وردپرس به طور پیش متن نوشته ها را به صورت کامل نمایش می دهد. این کار می تواند موتورهای جستجوگر را در تشخیص مطالب تکراری به اشتباه بیاندازد.

شما می توانید با استفاده از دکمه ادامه مطلب در وردپرس کاربر را به خواندن مطلب کامل هدایت کنید تا آن را بخواند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی