سئو 6

۱۰ مطلب در بهمن ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر به دنبال یادگیری وردپرس هستید ولی نمی دانید که باید چه پیش نیاز هایی را رعایت کنید، این مقاله به شما کمک می کند. با ما همراه باشید.

  • سعید اسحاق زاده
  • ۰
  • ۰

سئو وب سایت یکی از مهم ترین عوامل برای افزایش رتبه وب سایت در موتورهای جستجوگر می باشد. اگر می خواهید سئو را یاد بگیرید با ما همراه باشید.

  • سعید اسحاق زاده
  • ۰
  • ۰

تکنیک های داستان سرایی در بازاریابی دیجیتال برای کسب وکارها

بازاریابی دیجیتال حوزه وسیعی از خدمات و فعالیت های مختلف را شامل می شود. درست است که هدف نهایی در بازاریابی، به افزایش میزان فروش نهایی ختم می شود، اما بسیاری از کارهای بنیادین، مانند تولید محتوا برای سایت یا شبکه های اجتماعی، بر آن تاثیر غیرمستقیم دارند و بر روی تعامل با مشتری، تجربه مشتری و آگاهی از برند تمرکز دارند.

داستان سرایی در بازاریابی دیجیتال

در بازاریابی دیجیتال هم مانند بازاریابی سنتی، برای داستان سرایی برای مشتریان، به دنبال سناریوهای معنی دار، مهم، درگیرکننده و جذاب باشید.

  • سعید اسحاق زاده
  • ۰
  • ۰

اگر می خواهید سئو کار حرفه ای شوید، باید ابتدا بدانید مسیر شما چیست و برای رسیدن به هدف چه کارهایی باید انجام دهید؟ در ادامه با ما همراه باشید.

  • سعید اسحاق زاده
  • ۰
  • ۰

اینفلوئنسر ها و اهمیت آنان در استراتژی بازاریابی دیجیتال

در عصری که ارزش حضور پررنگ در شبکه های اجتماعی، بیشتر از تبلیغات پرزحمت و هزینه بر است، نقش اینفلوئنسرها (افراد تاثیر گذار) بیشتر و بیشتر به چشم می آید. در حال حاضر اینفلوئنسرها علاوه بر تاثیری که بر روی مخاطبان گذاشته اند، توجه برند های مختلف را نیز به خود جلب کرده اند. برندهایی که به دنبال جذب مشتری بیشتر بودند. در نتیجه حضور افراد مختلف در شبکه های اجتماعی، وبلاگ ها یا پادکست ها برای تبلیغات و معرفی محصولات به طرفدارانشان، رو به افزایش است. اما همانند هر استراتژی در بازاریابی دیجیتال، لازم است که قبل از همکاری با یک اینفلوئنسر، به خوبی با او آشنا شویم.
آیا می خواهید بدانید که رمز موفقیت در همکاری و مشارکت با یک اینفلوئنسر چیست؟
این همان چیزی است که در این نوشته توضیح میدهیم.

اینفلوئنسر چیست؟ یا کیست؟

این مهم است که تفاوت اینفلوئنسرها را با افراد مشهور بدانید، البته برخی مواقع نقش های آنها با یکدیگر هم پوشانی دارد، اما لزوما مشابه هم نیستند. مشخصا یک اینفلوئنسر در حیطه ی خودش شناخته شده و قابل احترام است، اما این بدین معنی نیست که او، برای مثال حضور رسانه ای بزرگی داشته باشد. با این حال، اینفلوئنسرها ویژگی های مشترکی نیز با افراد مشهور دارند. مثلا اینکه مخاطبان زیادی دارند و نفوذ آنها بر فالوئرهایشان زیاد است.
طرفداران این افراد ممکن است کاربران شبکه های اجتماعی، کانال های یوتیوب، وبلاگ ها و … باشند‌.

اینفلوئنسر مارکتینگ

چرا باید اینفلوئنسرها را در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود داشته باشید؟

  • سعید اسحاق زاده
  • ۰
  • ۰

راهنمای جامع موبایل مارکتینگ ، استراتژی‌های نوین بازاریابی موبایلی

موبایل مارکتینگ برای کسب موفقیت در کسب‌وکارهای امروزی، امری ضروری است. طراحی سایت بهینه شده برای موبایل مارکتینگ و استراتژی‌های بازاریابی بر اساس موبایل مارکتینگ در این زمینه مهم هستند. ممکن است بخواهید که پایه‌های برند خود را ارتقا دهید و یا با مشتریان در گوشی‌های همراه نیز در ارتباط باشید. برای این کار باید مهارت‌های بازاریابی اینترنتی شما شامل نکاتی از موبایل مارکتینگ هم باشند. این نکات به شما کمک می‎کنند استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ خود را ارتقا دهید.

موبایل مارکتینگ

در این نوشته، یاد می‌گیرید که چگونه ابزار لازم برای استراتژی بازاریابی تلفن همراه را فراهم کنید تا در زمان درست به مشتریان موردنظر خود برسید.

  • سعید اسحاق زاده
  • ۰
  • ۰

پکیج آموزش سئو رایگان

سلام دوستان

امروز در این پست قراره پکیج آموزشی سئو رایگان خودمون رو رونمایی کنیم.

  • سعید اسحاق زاده
  • ۰
  • ۰

۷ عنصر کلیدی در استراتژی دیجیتال مارکتینگ یا استراتژی بازاریابی دیجیتال موفق

آیا به دنبال این هستید که بدانید چگونه می توانید برای خودتان و یا یکی از مشتریانتان استراتژی دیجیتال مارکتینگ تدوین کنید؟ اگر در اوایل شروع کار در این حوزه هستید، ما برای کسب تجربه بیشتر، روش آزمون و خطا را پیشنهاد می کنیم. روش هایی که برای رسیدن به طرحی مشخص در استراتژی بازاریابی دیجیتال انتخاب می شوند، بر اساس اهداف کسب و کار های مختلف متفاوت خواهند بود. اما چند نکته ی مهم و پایه ای برای قرار دادن شما در مسیر موفقیت وجود دارند که باید آن ها را در ذهن داشته باشید. اگر سعی دارید استراتژی دیجیتال مارکتینگ مشخصی برای خود پیدا کنید، این راهنما برای شما مفید خواهد بود.

استراتژی دیجیتال مارکتینگ

پیشنهاد می کنیم اگر تصمیم به انتخاب یک آژانس دیجیتال مارکتینگ مناسب دارید، حتما مقاله نکات مهم انتخاب آژانس دیجیتال مارکتینگ را مطالعه کنید.

  • سعید اسحاق زاده
  • ۰
  • ۰

سه عنصر مهم استراتژی فروش آنلاین در دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک

امروزه خرید و فروش اینترنتی بخشی از زندگی همه مان شده است. برای انجام خرید آنلاین لازم است که کسب و کارهای اینترنتی به فکر آسان بودن مراحل خرید آنلاین برای کاربران باشند. در واقع باید استراتژی فروش آنلاین خود را به گونه ای بچینند که فرآیند خرید آنلاین به سادگی انجام پذیرد. در دیجیتال مارکتینگ اهمیت فرآیند فروش آنلاین و تجربه کاربران در این فرآیند خیلی بالاست. این نکته را نیز باید در نظر گرفت که امروزه مشتریان بسیار آگاه تر از قبل هستند و قبل از انجام خرید، قیمت و کیفیت محصول یا خدمات را با قیمت و کیفیت برندهای دیگر مقایسه می کنند.

استراتژی فروش آنلاین

چرا به استراتژی فروش آنلاین نیاز دارید؟

  • سعید اسحاق زاده
  • ۰
  • ۰

۲۸ سوال برای پرسیدن هنگام فروش برای شناخت نیاز مشتری

امروزه مشتریان و خریداران بسیار پیچیده رفتار می‌کنند. آن‌ها خواسته ها و نیاز های نسبتا گیج کننده دارند. دوست دارند همیشه در زمان صرفه جویی کنند. در مورد به اشتراک گذاری اطلاعاتشان تردید دارند، با این حال دسترسی آنلاین و نامحدود به جزیی ترین اطلاعات محصولات و خدمات مختلف دارند. بنابراین شناخت نیاز مشتری امروزه در بازاریابی سنتی یا بازاریابی اینترنتی کار راحتی نیست.

شناخت نیاز مشتری

برای احترام قائل شدن و کسب اطلاعات بیشتر در مورد نیازهای مشتری، می بایست در هنگام فروش سوالات خوبی از آن ها بپرسیم.

  • سعید اسحاق زاده