سئو 6

  • ۰
  • ۰

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید برنامه هایی را در اندروید مخفی کنید. ما چند روش را به شما معرفی می کنیم پس در ادامه همراه ما باشید.

 

روش های مخفی سازی برنامه های اندروید

نحوه مخفی کردن برنامه ها در اندروید | چگونه برنامه ها را در اندروید مخفی  کنیم

 

روش اول: مخفی کردن با نرم افزار Hide it Pro

برای استفاده از این  نرم افزار، باید به روت دستگاه متصل شوید. شما باید نرم افزار را دانلود کرده و آن را نصب نمایید. بعد از نصب و اجرا کردن برنامه، می توانید با نگه داشتن انگشتتان بر روی لوگوی Audio Manager، به آن دسترسی داشته باشید. حال گزینه Hide Apps را انتخاب و برنامه های دلخواه را مخفی کنید.

 

روش دوم: مخفی کردن با نرم افزار Andrognito

بهترین نرم افزار در زمینه مخفی سازی می باشد که امنیت بالایی را دارا می باشد. این نرم افزار علاوه بر مخفی سازی برنامه ها، می تواند  فایل های صوتی و تصویری را نیز مخفی کند.

این نرم افزار از اینترفیس بسیار زیبایی برخوردار است و امکانات امنیتی بالایی دارد. این نرم افزار با امکانات گسترده ای که دارد توانایی مخفی کردن فایل های صوتی و تصویری را دارد.

هم چنین، شما می توانید با فعال کردن stealth mode از نمایش این برنامه در لیست برنامه های گوشی تلفن هم جلوگیری کنید و برای مشاهده دوباره با وارد کردن پین در دیالر گوشی می توانید به برنامه دسترسی داشته باشید.

معرفی و آموزش روش های مخفی کردن عکس در اندروید - موبایل کمک

 

روش سوم: مخفی کردن با نرم افزار Action Launcher Plus

لانچر ها نیز می توانند از بهترین برنامه در این زمنیه باشند که تعداد آن ها نیز بسیار زیاد می باشد. شما ابتدا باید لانچر Action Launcher Plus را دانلود و نصب کنید. سپس، از منوی Setting، گزینه App drawers را انتخاب کرده و قسمت Hidden apps را باز نمایید. حال می توانید از لیست بازشده، برنامه هایی را که می خواهید، مخفی کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی